Antligen

ingen mer flygtur pa ett tag.
Skirver lite kort idag, kockan ar snart elva pa kvallen har och vi har inte hunnit vanja oss vid tidsskillnaden an.
Men resan har gatt bra, battre an jag trott. Hongkong var super lackert pa kvallarna och de fem forsta metrarna fran marken upp, resten var mindre lackert.  berattar mer vid nasta inlagg.
Vi landade i Sydney igar och blev hamtade av min Micheal. Valdigt kul att traffa slakt & alla ar sa trevliga.
A imorgon kommer Maria sa jag tror att det blir en kvall ut pa onsdag=)


ps emz har fixat den fina bloggen=),tack.
a emma vi far se hur bra jag blir pa detta=)





Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du kommer skriva OFTA. Jag håller utkik efter nya inlägg! Kram Emelie

2009-02-10 @ 07:52:09
URL: http://lime1985.blogg.se/
Postat av: Emma!

Hitta en liten video på dig och mig. Så söta ch små vi var :o)

2009-02-10 @ 16:25:49
URL: http://emz86.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hoppas att du uppdaterar nu så jag kan följa dig o dina dagar!! ha det super duper bra! Puss

2009-02-11 @ 16:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0