Baron Bay

Nu ar vi i Baron bay och antligen har vi haft flera dagar av sol. Vi bor pa ett valdigt trevligt hostel precis vid stranden och det ar sa dar bra som nar man aldrig vill aka hem.  Druckit kanske en aning for ofta(men inte for myk=) ) och atit lite halft men an sa lange kanns inget av i kroppen=). Men lite nyttiga har vi ocksa varit, i forrgar var vi och cykla och nastan alla mornar har jag och Paula tagit en springstracka pa stranden....
Vi hade bokat in oss har for tre natter men har forlangt till att stanna tills pa mandag. Sen bar det av till Surfers paradise.

hoppas allt ar bra dar hemma, hort att ni har sno vilket gor en avvis sa imorgon blir det att ersatta snowboarden  mot en surfingbrada ...ar lite skeptiskt for jag tror att det ar sa himla svart, jag foredrar nastan vindsurfing, sa i sommar Elin da far vi aka ut =)

har tankt att skypa snart, ar ju lite nyfiken pa saker och ting, Gote kann dig traffad=)

saknar er, speciellt mammsen, pappsen och min kara bror





Kommentarer
Postat av: Emma.

Miss you sugar.

2009-02-24 @ 20:12:42
URL: http://emz86.blogg.se/
Postat av: Stina

jag saknar dig. det låter som du har det toppen. men se upp för alla djur och insekter. de är äckliga. :) puss

2009-02-25 @ 12:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0