Brisbane

Ciao!


Nu ar vi I Brisbane och bor pa ett skapligt frascht hostel men dock inte som i Baron Bay, inget verkar vara battre an stallet dar, sa Maria och jag kommer nog aka tillbaka dit for bla lite lektioner i surfing av var instruktor Johan=) ....
Sen sist jag skrev har vi ocksa hunnit med att vara i Surfers paradise, riktigt lackert men de hoga byggnaderna jamter stranden.  Paula och jag hade en heldag pa stranden igar, antligen efter att jag behovt halla mig i skuggan pga av att jag stekt laren roda i solen dagarna innan. Tror aven att vi kommer aka tillbaka till Surfers for imorgon halls en surftavling dar varldens basta surfare tavlar. Traffa aven tva trevliga danskar som vi mojligtvis kommer leta boende i Bondi med.

Annars, sa sittrer vi ock kollar jobb nu och senare pa dagen ska jag traffa Damon=) .( en kille fran australien som pluggade ett ar i sthlm).




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt det låter :) Hoppas det går bra för er!!

2009-02-26 @ 20:27:04
Postat av: Emma.

glömde visst skriva vem det var ifrån :)

2009-02-26 @ 20:29:23
URL: http://emz86.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag blir så sjuuuukt avundsjuk, jag vill smsa över mig till dig.

Jobb? Jag gillar!

Saknar dig sötaste.

2009-02-28 @ 09:41:18
Postat av: Rövardotter

Hej på dig! Hoppas att allt är bra med dig. Här är det bra. Väntar på att detska bli varmare och att våren snart ska vara här! Saknar dig!! puss puss

2009-03-09 @ 17:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0